Συνομιλήσαμε με το υπέρ ταλαντούχο κορίτσι Μariaflora Lehec & brilliant creative mind που βρίσκεται πίσω από το brand ΣΟΜΦ.
Όσο για τη συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας 2015 η σχεδιάστρια ΣΟΜΦ απαντά σε ένα stylish ερωτηματολόγιο αποκλειστικά για την Athens Voice & το blog μας! 

-Μούσα ΣΟΜΦ
Η μούσα μου αλλάζει κάθε σεζόν, αλλά οι somfettes, είναι ανεξάρτητες δυναμικές γυναίκες όλων των ηλικιών που αισθάνονται νέες και τολμούν να το εκφράσουν στο προσωπικό τους στύλ. 

-Urban θυληκές γραμμές & Laser cut κοψίματα ορίζουν την αισθητική της φθινοπωρινής συλλογής ΣΟΜΦ. (λίγα λόγια για την τεχνική, τα υφάσματα,τα μοτίβα & αν σε ενέπνευσε κάποια τέχνη-μέρος-landscape-εμπειρία οτιδήποτε!!
Μου αρέσουν πολύ τα ρούχα με απλές easy-to-wear φόρμες και διάκοσμο. Πότε αυτός είναι διάτρητα σύμβολα κομμένα με laser, πότε κεντημένα, πότε τυπωμένα με μέθοδο μεταξοτυπίας ή digital print. Τον επόμενο Χειμώνα η συλλογή είναι εμπλουτισμένη με σύμβολα που συνδέονται με την γυναικεία φύση, την τριπλή θέα το φεγγάρι και την έννοια του κύκλου από την γέννεση στον θάνατο και την μετενσάρκωση. Ξεκίνησε από ένα ταξίδι μου στην Αρκαδία. Ο μαγικός της ουρανός είχε μια αίσθηση αιωνιότητας, σαν κάπως όλα να είναι κυκλικά, γενικά πιστεύω πολύ στην έννοια του κύκλου,’ τα πάντα ρεί’, μια φράση πού απορρέει από τις διδασκαλίες του προσωκρατικού φιλόσοφου Ηράκλειτου.
-Τα δικά σου best of από τη κολεξιόν.
Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι το Αrcadia smoke dress. Είναι ένα bodycon φόρεμα στο οποίο έχω χρησιμοποιήσει μια φωτογραφία από τον ουρανού της Αρκαδίας για background, μαζί με ένα μπαστούνι τράπουλας εμπνευσμένο από το logo του Αν club, μεταξύ άλλων.
-Κομμάτια που εκφράζουν το καθημερινό σου στυλ.
Τους τελευταίους μήνες φοράω συνήθως ένα κολλητό μαύρο τζίν με φούτερ από την χειμερινή συλλογή FW14 των ΣΟΜΦ. Δεν αποχωρίζομαι τα studded Saint Laurent slip ons μου (που δούλεψα σαν τρελή να αποκτήσω και κόστιζαν μια περιουσία!) και ένα ζευγάρι διαμαντένια σκουλαρίκια από τον Nikos Koulis. Kρατώ πάντα backpack, μου αρέσει να έχω τα χέρια μου ελεύθερα, αλλά και να κουβαλώ μαζί μου, μπλοκάκια κασετίνες σημειωματάρια κάμερα και ipad για κάθε ενδεχόμενο. Μου αρέσει πολύ να είναι ζεστό το κεφάλι μου, με γεμίζει με ασφάλεια αυτή η αίσθηση, οπότε συνήθως φοράω σκουφάκια ή baseball caps, περίεργο ε?
-Από mix n match πως πάμε; Ανακατεύεις χρώματα, διαφορετικά μοτίβα, ετερόκλητα σχέδια με φλοράλ ή διαφορετικά υφάσματα;
Νομίζω πως το mix and match είναι μια φάση του παρελθόντος πια.. Μου αρέσουν τα looks "κολώνες", δηλαδή print με print ή το ίδιο χρώμα σε μονόχρωμα σύνολα.  
-Αρκεί μία γυναίκα να φοράει καλογραμμένα και  επώνυμα ρούχα για να έχει υπέροχο προσωπικό στυλ ?
Καλοραμμένα ναι, επώνυμα όχι απαραίτητα. Αλλά αρκετά με την ιδέα ότι αν έχεις στυλ μπορείς να φορέσεις τα πάντα.. αν το ρούχο είναι καλά ραμμένο, μπορείς να φορέσεις τα πάντα. Διαφορετικά απλά δεν κάθεται καλά σε κανένα σώμα και σου προσθέτει κιλά, σε δείχνει καμπούρα κτλ. Νομίζω πως στο θέμα μόδα, είναι καλό να επιβραβεύουμε τον εαυτό μας μια στις τόσες, με ένα πραγματικά καλό κομμάτι που θα μείνει στην γκαρνταρόμπα μας αιώνια. Ε και μετά πλέον το προσωπικό στυλ έχει να κάνει και με τα μαλλιά μας, τα νύχια μας, για μένα ακόμα και με το σπίτι μας. Μια γυναίκα με εξαιρετική αισθητική ελέγχει και το περιβάλλον της εκτός από το ντύσιμό της.
-Το ντύσιμο είναι μία διαδικασία που (συμβουλή για τις γυναίκες)
Θα έπρεπε να μην σε αγχώνει. Κάνεις δεν είπε ότι το στυλ φέρνει ευτυχία.! Φόρα πάντα αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι ο εαυτός σου.
-Η δεκαετία που ανατρέχεις ξανά και ξανά για τις εμπνεύσεις σου;
Τα 90's. Η δεκαετία που έζησα, άκουσα και έγινα αυτή που είμαι.
-Η stylish playlist σου περιλαμβάνει (ακούς ασταμάτητα;)
Υπάρχει ένα album που ενέπνευσε την χειμερινή συλλογή 2015 των ΣΟΜΦ και αυτό είναι το Selected Recordings των Acid Baby Jesus. Ακούω πολύ ελληνικές μπάντες ξανα τώρα τελευταία και με κάνει τόσο ευτυχισμένη αυτό το γεγονός. Μου αρέσουν πολύ επίσης οι Rattler Proxy, με τους οποίους έχω κάνει και αρκετά collaborations, οι Μechanimal, οι Bazooka, οι Wham Jah και οι Chinese Basement.
-Αγαπημένο μέρος που λατρεύεις να βρίσκεσαι (οτιδήποτε-ταξίδι-προορισμός-μαγαζί)
Το αγαπημένο μου μέρος είναι το Handlebar στην οδό Μελανθίου. Δύσκολα πάω πουθενά αλλού, μου αρέσουν τα μέρη-στέκια και το Handlebar είναι τόσο Αθήνα όσο και Λονδίνο-το μέρος που πέρασα την προηγούμενη δεκαετία και μου λείπει πολύ.
-Μία ιδέα για το τι να περιμένουμε το καλοκαίρι;!!!
Πολύ χρώμα και print! η καλοκαιρινή μου συλλογή θα βρίσκεται στα μαγαζιά πριν από το Πάσχα και είναι εμπνευσμένη από το ελληνικό καλοκαίρι. 
Λίγα λόγια για την χειμερινή συλλογή!
Ξεκινώντας σαν αφετηρία απο την Αρκαδία (Arcadia) και τον συμβολισμό της σαν ουτοπία και γη της επαγγελίας, τα ΣΟΜΦ διαπραγματεύονται τις 3 φάσεις της σελήνης, σαν σύμβολο της μητρότητας και της τριπλής θεάς και αποσπούν στοιχεία από τον ελληνικό ουρανό, για να συνθέσουν παραστάσεις που θυμίζουν μοντέρνα chinoiserie.  Δανείζονται την χρωματική παλέτα από το άγριο τοπίο της χειμερινής Ελληνικής φύσης και δημιουργούν urban σιλουέτες, βασισμένες στα ακούσματα των Acid Baby Jesus και στα βιώματα των Αθηναίων somfettes, εμπλουτισμένες με τις κλασσικές πλέον παραστάσεις των lasercut, digital prints και κεντημάτων.λόγια για την χειμερινή συλλογή.


§ Βρείτε τις συλλογές των ΣΟΜΦ σε ακραία προνομιακές τιμές  στις 4 και 5 Απριλίου στο Gallery space του 6 D.O.G.S. Aβραμιώτου 6-8 Μοναστηράκι.