Με χαρά, αισιοδοξία, αγάπη, πολύ έρωτα, χαμόγελα και αισιοδοξία υποδέχθηκα την νέα χρονιά. Αλλά λέγοντας και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο 2016. Μου φέρθηκε πολύ καλά και είμαι ευγνώμων..! 

Για την νέα χρονιά εύχομαι υγεία, ψυχική ηρεμία, να τα έχω καλά με το σώμα μου και κυρίως με το πνεύμα μου, να εξελιχθώ σας άνθρωπος και να δώσω! Αγάπη, καλοσύνη και ότι άλλο μπορώ!



Φυσικά η επιλογή μου στα παπούτσια δεν ήταν καθόλου τυχαία αφού είναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα! 
Μπλε: Συμβολίζει την ηρεμία και τη γλυκύτητα, την καθαρή σκέψη, τη λογική συμπεριφορά, το κρύο και την καθαρότητα της ψυχής. Δροσίζει και ηρεμεί, είναι το χρώμα του διαλογισμού και της περισυλλογής .Θεωρείται ψυχρό χρώμα και είναι το χρώμα του ουρανού και του αέρα, της σοφίας και της εσωτερικής αρμονίας.
Εύχομαι σε όλους μια δημιουργική χρονιά και να επιτευχθούν όλοι οι στόχοι και οι επιθυμίες που έχετε θέσει για 2017..! 

Φιλάκια,
Έλενα