ADVANCED GENIFIQUE
Ο ΟΡΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ
Κακά τα ψέμματα όταν σε λίγους μήνες θα πατήσεις τα 30 αρχίζεις να δίνεις μεγαλύτερη προσοχή στα προιόντα ομορφιάς που φοράς και ειδικά αυτά που αφορούν το πρόσωπο σου!
Εγώ ξεκίνησα να εφαρμόζω τον ορό νεότητας της Lancome 1 φορά την ημέρα. (με εφαρμογή την νύχτα) Η ποιότητα της επιδερμίδας μου είναι σχετικά ξηρή και επειδή όλη μέρα εκτίθεται και ταλαιπωρείται με ρύπους, make up και ζεστό αέρα στο γραφείο έχω καθιερώσει και το τηρώ no matter what με το που επιστρέφω σπίτι το βράδυ να ξεβάφομαι. Εφαρμόζω μια μους που με ελαφρύ μασάζ και άφθονο νερό καθαρίζω το πρόσωπο μου. Μετά εφαρμόζω τον ορό. Αφού το πρόσωπο μου είναι πάρα πολύ καθαρό ο ορός αποροφάται σχεδόν αμέσως. Το επόμενο πρωί κυριαρχεί η καθαρότητα και η λάμψη αλλά μία αρκετά καλή υφή.Επίσης βοηθάει στην κάλυψη κάποιων λεπτών γραμμών που έχω στο πρόσωπο μου. 
O ορός Advanced Génifique όχι μόνο συνεχίζει να εξασφαλίζει μοναδική αποτελεσματικότητα σε ό,τι αφορά τους κύριους  δείκτες της ορατά νεανικής επιδερμίδας (λάμψη, λεία υφή και απαλότητα, όψη λεπτών γραμμών), αλλά επίσης η αποτελεσματικότητά του αυξάνεται ολοένα και περισσότερο με το πέρασμα των μηνών!

Οι μούσες της καμπάνιας, Penelope Cruz και Kate Winslet. 
https://www.lancome-usa.com/skin-care/collections/genifique/advanced-genifique/1000302.html#q=genifique&start=3