Η μάρκα Biotherm είναι μακράν μία από τις αγαπημένες μου beauty μάρκες. Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους είναι ότι όποιο προιόν της έχω δοκιμάσει με έχει εκπλήξει θετικά αλλά και έχει ταιριάξει στην επιδερμίδα μου. 

Γενικά το δέρμα μου είναι αρκετά ξηρό οπότε ψάχνω συνεχώς τρόπους και προιόντα να το ενυδατώνουν. Και πιστέψε με πίνω σχεδόν 3lt την ημέρα νερό και πάλι δεν αρκεί. Επίσης, με την σκόνη, τους ρύπους (ιδιαίτερα όταν κινείσαι με τα μέσα μεταφοράς όπως εγώ) αλλά και το air -condition στο γραφείο που δημιουργεί ξηρότητα δεν είναι εύκολο να κλειδώσεις την υγρασία που χρειάζεται για το δέρμα σου. Ξεκίνησα να δοκιμάζω το νέο λανσάρισμα της Biotherm, το Life Plankton Sensitive Balm. Δεν είναι απλά μια κρέμα ημέρας αλλά λειτουργεί σαν balm και για μένα πραγματικά άρχισε να λειτουργεί σαν βάλσαμο. 

To νέο Biotherm Life Plankton Sensitive Balm περιέχει την υψηλότερη συγκέντρωση σε Life Plankton, το μοναδικό συστατικό που είναι γνωστό για τις αναγεννητικές του ιδιότητες. Καταπραΰνει αμέσως ακόμη και την πιο ξηρή ευαίσθητη επιδερμίδα. Τρέφει την επιδερμίδα σας μέρα με τη μέρα, χαρίζει ορατά πιο λαμπερή εμφάνιση και αφήνει μια αίσθηση άνεσης. 
Το Biotherm Life Plankton Sensitive Balm προέρχεται από τις ιαματικές πηγές των γαλλικών Πυρηναίων. Το καθαρό θερμικό πλαγκτόν περιέχει 35 θρεπτικά συστατικά, πρωτεΐνες, βιταμίνες, αμινοξέα, γλυκίδια, λιπίδια και ιχνοστοιχεία που βοηθούν στην αναζωογόνηση των ζωτικών λειτουργιών του δέρματος και τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία του.

At Branco Beach Mykonos, Platis Gialos